sobota 9. září 2017

Domácí bake rolls

Od sousedů jsme dostali pozvání na grilovačku. Přišlo to nečekaně a narychlo. Co ale s sebou vzít? Jednohubky? Néééé!! A co bake rolls? Je to rychlovka, hodí se k pivu i vínu, ....
Jak na to?
Nakrájíme starší rohlíky. Já měla jen housky, tak jsem každý plátek rozkrojila. Plátky naskládáme na plech vyložený pečícím papírem, potřeme olejem (já použila s máslovou příchutí) a ochutíme. Fantazii se meze nekladou. Já jsem na část mázla domácí pastu z česnekových výhonků (ty zelené), na část paprikovou pastu a pár zrníček grilovacího koření (červené) a na zbytek jsem nasypala koření na ryby (hnědé).

Plech vložíme do předehřátí trouby na 120 - 150°C a pečeme cca 20 minut.
Hotové bake rolls jsem vysypala do misky a bylo hotovo. U sousedů slavily docela úspěch.

Přeji vám hezký pozdně letní víkend.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...