úterý 11. prosince 2018

Háčkovaná chrastítka

Než jsem začala s háčkováním chobotničky, zkoušela jsem našemu vnoučkovi uháčkovat nějaká chrastítka.
Prvotinou bylo chrastítko z obalu lízátka chupa chups, které jsem obháčkovala 100% bavlněnou přízí. Dovnitř obalu jsem dala několik kuliček suchého hrachu. Aby se dalo chrastítko vzít do ruky nebo zavěsit, použila jsem kroužek na koupelnový závěs.

Do této háčkované hračky jsem vyrobila chrastítko tak, že jsem slepila dvě PETvíčka a dovnitř dala špetku rýže.
Chrastítko je z jedné strany žlutooranžové,

z druhé strany světle modré.

Chrastítka jsem navlékla na šňůru a zavěsila nad postýlku. Závěs je zatím provizorní, nemůžu sehnat velké dřevěné korálky. Ale i tak si mimoušek docela vyhrál.

Čile proháněl i chobotničku Brčálnici

Přeji vám krásný adventní čas.Usmívající se




Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...