pondělí 2. září 2019

Elíšek a Faunapark

No to jsem to teda vymňoukla! Vloni jsem svůj blog zanedbávala a říkala jsem si, že letos to musím napravit. To jsem to tedy napravila!
Čas letí jako bláznivý, pořád se něco děje, ale pořád je něco důležitějšího, než sednout k PC a blogovat. A než jsem se nadála, je tu konec prázdnin a nový školní rok. Náš vnouček už oslavil svoje první narozky. Je to pořádný čiperka! Už od desátého měsíce běhá jako čamrda a neraději se nechá nosit od vypínače k vypínači, dělá blik a sleduje, kde které světlo se rozsvítilo.

Z dovolené jsme se vrátili v polovině srpna. Trávili jsme ji opět v Jeseníkách. Vloni jsme vynechali návštěvu Faunaparku (malá rodinná zoo) v Lipové- lázních. Letos jsme si to bááááječně užili. Mluvící papoušek, dvouměsíční lemuří miminka - sirotci, tygr, pštrosi emu, pumy, ...


Mějte se krásně!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...