čtvrtek 31. října 2019

Plný košík hub

Počasí o prodlouženém víkendu bylo opravdu výstavní. V sobotu a v neděli teploty překročily dvacítku. A z léta jsme hupli rovnou do zimy. Už v pondělí se celkem radikálně ochladilo, i když sluníčkové počasí trvá dál, a dnes ráno jsme u nás měli na teploměru mínus 7°C. Ale ještě než přišly mrazíky, zašla jsem s Filipem (asi letos naposledy) na houby.
Na "naší" louce letos hojně rostou čirůvky dvoubarvé (charakteristické nafialovělým třeněm)

a prášívky. Našla jsem také jednu bedlu.

Na zahradě jsem ještě nasbírala václavky a vrátila jsem se s plným košíkem hub.

Udělala jsem "dršťkovku", kulajdu, houbový guláš a ještě jsem si dala trochu podušených hub do mrazáku.

Přeji vám krásný zbytek pracovního týdne.Usmívající se


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...