čtvrtek 25. června 2020

Pel mel z vycházek

Po deštivém víkendu se ukázalo sluníčko, tráva na louce je posekaná a seno sklizené, tak můžeme s Filipem opět vyrážet na vycházky po louce. Po vydatných deštích jsou na louce kaluže vody a bláto, takže holínky se šikly.
Fotila jsem zrcadlení

Zrcadlení, když sluníčko zašlo za mrak

Kousek louky patřící jinému majiteli zůstal neposekaný. Vyplašili jsme tam srnečka a on mi takhle zapózoval.


Zašli jsme také k rybníku za Medřičí. Labutě si přijely pro papu.

Našla jsem místo, odkud vidím téměř na celou plochu staré sádky, kde hnízdí slípky zelenonohé. Jenomže ony pobývají úplně na druhé straně.

Našla jsem skulinku v rákosí, abych je mohla trochu líp fotit. Mají pořádně dlouhé prsty na pářátkách


Ze zahrádky jsem si přinesla kytičku růží

Užívejte sluníčko a letní pohodu.🌞


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...