úterý 9. června 2020

U rybníka

Dnes jsem se vypravila k rybníku za Medřičí okouknout, jak rostou slípky zelenonohé. Podařilo se mi dostat se trochu blíž, ale viděla jsem jen drobotinu. Napočítala jsem sedm černých kuliček. Dospělé slípky jsem tentokrát neviděla, byly ukryté v rákosí.


Nakrmila jsem labutě.


Nejen slípky, ale i kačenky mají maličké.

Když jsem dorazila domů, vřískala u sousedů na střeše konopka (sameček). Tu jsem ve svém "atlase ptáků" ještě neměla. Vlastně jsem ji nikdy před tím ani neviděla.

A ZDE si můžete poslechnout její hlas i nějaké zajímavosti.

Přeji pěkné červnové dníky.🌞

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...