středa 3. června 2020

Slípka zelenonohá


Dneska jsem se vypravila k velkému rybníku za Medřičí. Když jsem procházela po hrázi mezi rybníkem a sádkou, ozval se z rákosí kolem sádky hlas, který mě docela vylekal. No jo, tady vlastně zahnízdily slípky zelenonohé. Už jsem je tu viděla minule. Dnes jsem měla trochu víc štěstí. I když byly zase až na druhém konci staré sádky, jedna slípka (zřejmě samec) si vylezla na kus větve čouhající z vody a začala si probírat peří. Takže jsem opět našla v rákosí skulinku, nastavila foťák na nejvyšší zoom a pokusila se o nějaký snímeček.





Snímky nejsou nic moc. Musela jsem nejen hodně zoomovat, ale i ořezávat.
A ještě přidávám audio s hlasem slípky a pár zajímavostmi.

Přeji krásný a pohodový první červnový týden.🌞

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...