pondělí 1. srpna 2011

Opeření návštěvníci

Původně jsem chtěla publikovat jiný článek. Ale ten bude muset počkat. Chtěla bych vám ukázat, kdo u nás byl o víkendu na návštěvě. Předem se omlouvám za kvalitu snímečků. Jsou hodně přiblížené, a pak ořezané. Některé focené přes sklo.
Opět se přiletěla nazobat žluna zelená. Nejprve se usadila na staré švestce ...

pak slétla na trávník, ale kryly ji větve jabloně,

do zobání se pustila až po důkladném prozkoumání okolí.

Dalším návštěvníkem byl strakapoud malý, kterého jsem poprve viděla letos v zimě. Nejprve se usadil na kmínku jablůňky,

pak přeletěl na starou švestku.

A včera navečer koukám, co to "přistálo" na jabloni před okny a on kalous. Nejprve seděl zády,

pak se otočil a všiml si, že se za oknem cosi hýbe. Byla jsem to já a usilovně jsem fotila.Smějící se Začal roztahovat křídla a zastrašovat mě.

Ze všech nafocených snímečků kalouse byly alespoň trochu použitelné jen tyto dva.Plačící Snad přiletí zase a mně se podaří pořídit kvalitnější snímečky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...