neděle 20. listopadu 2011

Limonádový Joe

Tento týden jsme dostali do schránky pozvánku na hudební komedii Jiřího Brdečky Limonádový Joe. Dnes k nám tedy zavítal Divadelní spolek Jirásek z Nového Bydžova. Představení se uskutečnilo v nově zrekonstruovaném sále místní sokolovny. Sešla se nás tam sice hrstka diváků, což je pro naší obec typické! Zamračený Ale představení stálo za viděni.
Přiznám se, že i já jsem váhala, jestli mám jít. Z rodiny se mnou nikdo jít nechtěl, a ani mně se moc nechtělo. Pak jsem si ale uvědomila, že když organizujeme něco my, kulturní komise, také je nám malá účast nepříjemná. A tak jsem vyrazila "dělat dav".
Vzhledem k tomu, že se nehodí během představení fotit, dovolila jsem si použít několik snímečků z oficiálních stránek společnosti Jirásek. Víc snímečků i něco o divadelní společnosti Jirásek najdete ZDE
Tornádo Lou a Doug Badman

Tornádo Lou v odvážném kostýmu Překvapený Usmívající se a Joe

Limonádový Joe je opravdu fešák, že, děvčata? Mrkající Usmívající se

Limonádový Joe s Winnifred

Barové dámy

Přeji vám pěkný nedělní večer. Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...