úterý 8. listopadu 2011

Nedělní procházka

V neděli, protože bylo mnohem mnohem pěknější počasí, svítilo krásně sluníčko, vydali jsme se k Šefaráku opět. Bylo tam živo, jako předešlý den. Rybáři tu pilně pracovali na úklidu po výlovu a na dolovení.



Dlouho jsme se u rybníka nezdrželi. Měli tam dva "pomocníky" - dva statné rotvajlery. Nemuseli by si s Filipem padnout do oka. Raději jsme pokračovali dál po louce k bývalé Veselačce. Na loce jsem viděla něco, co jsem už dlooouho neviděla. Nějaká maminka tam s malým chlapečkem pouštěli draka.

Došli jsme za tyhle topoly, které vypadají jako svíčka. Neopadané listí na vršcích mi připomíná plamínek svíčky.

Jak na našich toulkách málokdy někoho potkáme, tentokrát se cesta netrhla. Musela jsem mít Filipa na vodítku a to pro něho, ani pro mě není ten správný požitek. On nemůže pobíhat, šmejdit a hrabat, já nemůžu v klidu fotit. Tak jsme 'obrátili koně' a vrátili se domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...