středa 4. ledna 2012

Z archivu

'Tento způsob zimy, zdá se mi poněkud nešťastným!' Takto bychom mohli parafrázovat klasika a myslím, že mi dáte zapravdu, že to tak opravdu s letošní zimou je. Na včerejší vycházce jsem neustále vyhlížela něco zajímavého k vyfocení. Bohužel marně, foťák zůstal v kapse nepoužitý. Dnes jsem proto zašátrala ve svém archivu a nahledala několik zimních snímečků. Pokochejme se tedy alespoň zimními obrázky, když nám jinak paní Zima tuto možnost zatím odpírá.
Musela jsem v archivu zalovit trochu hlouběji, protože ani po Novém roce 2011 u nás nebyl téměř žádný sníh.
Takže, vezměte na nožky teplé ponožky, k ruce pečený čajík, groček nebo svařáčka a pojďte se mnou na virtuální vycházku.Usmívající se
Tento snímeček je focený v Chotělicích u splavu 27. 1. 2010.

Další snímeček je také z Chotělic. Řeka Cidlina, a je z 12. 1. 2010.

Snímeček pořízený ve stejný den ve stejné obci.

Opět chaloupka v Chotělicích, tentokrát foceno 11. 1. 2010

Snímeček z 11. 1. 2010 pořízený v Chotělicích na návsi.

Břečťan s rampouchy, snímečku říkám 'barevná zima' a je vyfocený 11. 1. 2010.

Červené plody kaliny se sněhovou čepicí, snímeček z 21. 12. 2009

A také trocha zimních radovánek.

A vracíme se z Chotělic domů, do tepla. Snímeček je z 27. 1. 2010
Snad vás snímečky alespoň trochu zimně naladily.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...