čtvrtek 18. října 2012

Podzimní tvoření

Včera mě krásné sluníčkové počasí a neodbytný Filip vytáhli na procházku. Vzala jsem vodítko, košík a vyrazila. Měla jsem v úmyslu donést si nějaké listy, větvčky, kaštany, ... na podimní tvoření. Za pár dní už zase bude čas udělat dušičkové věnečky, tak abych měla také přízdoby. Něco málo jsem přinesla a navečer, než jsem odfrčela do rachoty, jsem malinko tvořila. Růžičky z listů.

Chrpy se šípkem.

V košíku minidýněčky, minijablíčka a nějaká ta šištička. Další šištišky jsem "oblékla" do háčkované sukýnky.

Přeji vám krásné, sluníčkem prohřáté dníky.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...