středa 3. října 2012

Jurkovičova rozhledna

Nejprve bych se chtěla omluvit, že jsem minulý měsíc moc nepsala komentíky na vaše blogy. Ale v obraze jsem. Článečky a snímečky všech vás, které mám v Olíbených, jsem sledovala. V práci po chvilkách jsem jukala na mobil a prohlížela. V pondělí jsem se vrátila z nepřetržitého do běžného třísměnného provozu = do zaběhaných kolejí.Usmívající se

A teď k článečku. Možná si vzpomínáte, když jsem tu měla nafocené po dovolené vstupenky do projektu 'Vstupenky', že tam byla také vstupenka (jejda, to je 'vstupenek' v jedné větě!Mrkající) na Jurkovičovu rozhlednu. To je ona.

O rozhledně se tu nebudu příliš rozepisovat. Více informací najde ZDE. Snad jen takové střípky. Najdete ji na Karlově kopci v Rožnově pod Radhoštěm (vede k ní značená cesta od parkoviště u rožnovského skanzenu) a jde bezesporu o unikátní architektonické dílo. Rozhledna byla otevřena letos na jaře. Je moc hezká, jako z pohádky. Prostě typický Jurkovičův styl, jak je patrné ze snímečku.

Ale výhled zatím není téměř pražádný. Jen jak ukazují moje snímečky.



Dalšímu rozhledu zatím brání vzrostlé smrky, které, dle slov pana pokladního, měly být už dávno pokácené. Manžel prohlásil: "Za 30 korun prima výhled na smrkové šišky ."Smějící se Za dobré viditelnosti je přes paneláky dohled až 20 km, říkal pan pokladní.Mrkající Rada pro vás, kteří chcete rozhlednu navštívit. Odložte to o nějaký pátek, pokud se chcete rozhlížet trochu víc, než na rožnovské paneláky.
Jurkovičovu rozhlednu navštívila také Toulavá kamera a reportáž najdete ZDE pod názvem Jurkovičova rozhledna.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...