neděle 30. září 2012

Bílé volavky

O volavkách jsem tu už nějaké článečky se snímečky měla. K rybníku na Medřičí jsem chodila pozorovat volavku bílou. Ale už jsem ji tam dlouho neviděla. Myslelal jsem si, že se odstěhovala, když na rybníku měli rybáři nainstalovaný plašič. Volavky teď vídám spíš na lukách. Ty popelavé. Ale nedávno jsem viděla opět i bílou. A jaké bylo moje překvapení, když jsem pak uviděla hned 4 najednou. Vzhledem k tomu, že volavka bílá se na území České republiky objevuje vzácně, dle vyhlášky 395/1992 Sb. jde v současné době v Česku o kriticky ohrožený a přísně chráněný druh, zaradovala jsem se, že z jedné už jsou 4.
Takhle jsem vyfotila volavku u rybníka předloni

A tohle jsou snímečky z poslední doby



Přeji vám pohodový zbytek nědělního odpoledne. Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...