pondělí 3. září 2012

Blanokřídlí a dvoukřídlí

Dnešním dnem mi skončila dovolená a zítra hurá do rachoty. Zbytek dovolené jsem ale nechtěla trávit jen pendlováním mezi praním, žehlením, úklidem, vařením, zahradou, ....Chodila jsem s Filďasem na vycházky po lukách a k rybníkům, abych užila i trochu sluníčka a pohody. A zase jsem fotila hlavně hmyzáčky.
Třeba lumka (blanokřídlí),


vrtuli (dvoukřídlí),


temnatky běžné (dvoukřídlí),

pilatku vrbovou (blanokřídlí), ale u ní si vůbec nejsem jistá, zda jsem ji určila správně,

či drvohlodku rezavou (dvoukřídlí).

Doufám, že se mi podařilo hmyzáčky určit správně.

Všem vám přeji pěkný a pohodový první pracovní týden v novém měsíci.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...