pondělí 17. září 2012

Houby a bezinky

Minule jsem sice slíbila povídání o našem "odpočinkovém výletě", ale ....... Oli tak vychválila svůj bezinkový likér, že jsem se rozhodla jej vyzkoušet. Takže jsem vyrazila na bezinky. Docela mě zarazilo, jak je obtížné najít a natrhat požadované množství bezinek. Na jaře to vypadá, kolik je všude kolem čeného bezu, ale pochodila jsem "lán světa", než jsem objevila něco kloudného. Buď byly ještě nezralé, ozobané, vysoko nebo úplně seschlé. Ale nakonec jsem toho natrhala ve dvou dnech na 2 dávky. Udělala jsem asi 5 l mňamkového likérku.

Tak nazdraví!Smějící se
A nebojte se, rumík, který tam přijde, pančovaný není. Už jsme chutnali a žijeme i vidíme.Mrkající

No, a jak jsem tak šmejdila a hledala bezinky, našla jsem místečko, kde rostlo hafo hub. Takže k bezinkám jsem ještě přinesla takovou "nadílku".

Pošmákli jsem si na houbové polévce, smaženici a ještě zbylo na zavaření.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...