úterý 20. listopadu 2012

Mám dovolenou


Mám tento týden dovolenou. Sice jsem si ji takhle tak úplně nenaplánovala, ale šéf měl nějakou rozbouřenou náladu a dovču mi přesunul na tento týden. Nevadí. Pokud bude celý týden počasí jako dnes - sluníčko, relativně teplíčko, budu spokojená. Okna mám umytá, na pečení je ještě čas, ale uklízet, chystat se na advent a Vánoce, poohlížet se po dárečcích a i něco vlastnoručně vyrobit můžu klidně už nyní.
Dnes jsem ale vyrazila s Filďasem na dlouhou vycházku. Toulali jsme se kolem rybníku Šefarák, zašli ke splávku a došli až k rybníku za Medřičí.
U Šefaráku jsem vyfotila žlunu. Byla ale moc daleko a než jsem stihla kousek popojít, byla zase pryč. Tak alespoň takhle nepovedeně, nekvalitně a malinkatě.


U splávku jsme dlouho nebyli. V létě se tam nedá dojít.

Přístup k němu je zarostlý. Ze strany od železničního náspu je to úplně neprostupné.

Náhon obtéká rybník za Medřičí a přivádí vodu na splávek. Okraj lemuje spadané javorové listí.

U rybníka za Medřičí je opět v provozu plašící zařízení. Rybáři plaší kormorány a volavky, aby jim neškodili na malých rybkách. A že jich tu je. Dnes se vyhřívaly u břehu.

Šípková větvička nad vodou.

Na jaře se asi nedostanu k sasankám a dymnivkám. Lávečka přes náhon je dost nestabilní, stará vrba je rozlomená.

Kousek rybníku s břízkami.

Les za zámkem v Chotělicích. Zlatavě hnědé modříny se zelenými smrky a borovicemi.

Vycházka trvala přes 2 hodiny. Filip se vyběhal, zahrabošil si a já si přinesla kousek mechu na dekoraci a pár kuliček hlohu a šípků pro zpestření míchanice ptáčkům do krmítka. Ale ještě nepřikrmuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...