čtvrtek 22. listopadu 2012

Nestačila jsem se divit!

Včera jsem měla cestu do Hradce Králové. Nejezdím tam často, město je od nás vzdálené asi 35 km.
Pořídila jsem pár vánočních dárečků, přikoupila nějaké zdobení na adventní a vánoční dekoraci a načerpala trochu inspirace. Všude mají spoustu zdobení, přízdob, ozdobiček, svíčiček,…. Zkrátka lákadel.


Hlavně jsem se ale nestačila divit cenám!! Málem jsem padla do mdlob, když jsem v jednom marketu uviděla cenu těchto krmítek stlučených z březových klacíků. Cenovka pod těmi ve spodním regálku hlásala cenu 359, - korun!!Překvapený Usmívající se

Přeji vám pohodový večer a pádím tvořit dárečky.Usmívající se Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...