pondělí 10. prosince 2012

2. adventní víkend

Včera jsme zapálili již druhou adventní svíčku. To nám ten čas ale letí!Překvapený Já jsem letos nedělala adventní věneček na stůl, ale svícen. Vloni jsem pod vánočním stromečkem našla kermický svícen, tak jsem letos "spáchala" adventní svícen.

Ale přeskočia jsem sobotní dění u nás. Dopoledne manžel ořezával vzrostlý dub.

Tady letí vrch stromu dolů.

Odpoledne jsem jako pořadatel vyrazila do místní sokolovny na Mikulášskou nadílku (více snímečků najdete ZDE),

po které následovala diskotéka pro malé a večer jsme uspořádali diskotéku pro ty ostatní. Ani jsem nestihla 2. adventní koncert v kostelíku v Loučné hoře.Zamračený Byla zima, bylo mnohem míň lidí, než minulý týden, ale koncert prý byl mooooc hezký.Usmívající se

V neděli dopoledne jsem pověsila háčkované zvonky a koule. Konečně jsem je dodělala a naškrobila.



Koncem listopadu jsem venku ořezala tyhle sluníčkové chyrizantémky a ještě pořád mi dělají na stole parádu.Usmívající se

Mráz a čerstvý sníh umocňují adventní náladu. Mráz a sníh také žene ptáčky ke krmítkům, proto louskám oříšky a krmím ostošest. Přilétají sýkorky, pěknavy, kosi, brhlíci, vrabčáci, zavítá červinka. Takhle se na lojové kouli cpe strakapoud.Usmívající se


Přeji vám pěkný a pohodový adventní čas a opatrujte se. Pozor na úraz na náledí a sněhu, jezděte opatrně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...