čtvrtek 27. prosince 2012

Vánoční ozdobičky

Na Vánočních trzích v Lysé n. Labem jsem už vloni koukala na vánoční ozdobičky z vyfukovaných perel. Při pohledu na cenu těchto ozdobiček jsem šla málem do kolen. Pohybovaly se od 80ti korun výš. Tyto ozdobičky u nás patří mezi "poklady"po babičce. Vyštrachala jsem na půdě krabici a ozdobičkami jsme s Eli letos ověšely náš vánoční stromeček. Pravda, některé ozdobičky nepřežily, na některých zahlodal zub času. Ale ještě jich spousta zbyla.




Když jsem tak stála před rozsvíceným stromkem, uvědomila jsem si, kolik parády tyto starodávné ozdobičky ještě nadělají a kolik peněz (minimálně 15 stovek, budu - li počítat průměrně 100 korun za ozdobičku) jsem ušetřila, když jsem je tenkrát nepopadla a nehodila do popelnice, protože byly nemoderní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...