čtvrtek 5. září 2013

Bezinkový likér a špendlíky

Stejně jako vloni, i letos jsem vyráběla bezinkový likér podle Oly. Ale začala jsem trochu dřív než vloni a hledání vhodných bobulek nebylo tak náročné.
Mám hotové 3 dávky (12 lahví) a rozmýšlím se, jestli udělám ještě další. Je totiž mooooc výbornýS vyplazeným jazykem Úžasný a vloni se po něm jen zaprášilo. Nevydržel ani do Vánoc.Mrkající
Prosila mě kolegyně, jestli bych jí nepřivezla košíček špendlíků. Udělalo se hezky sluníčkově, tak jsme na ně s Filďasem dopoledne vyrazili.
Obdarovala jsem i naše téměř devadesátileté sousedy, kteří si na nich také s chutí pošmáknou. A ještě jsem vzala jen tak na chuť s sebou odpoledne do práce. Jen se po nich zaprášilo.S vyplazeným jazykemÚžasný

Přeji vám pohodový zbytek prvního zářijového týdne.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...