pondělí 23. září 2013

Pár sluníčkových

Tak nevím. Nedávno jsem četla, že babí léto letos nepřijde. Pak zase psali, že v říjnu se ještě dočkáme sluníčkových dníků s teplotou kolem dvacítky. A dneska psali, že by se v říjnu mohly teploty dostat ještě ke dvaceti stupňům, ale bude deštivo. Tak jsem z toho nějaká zmatená. Každopádně, současné sychravé a pošmourné podzimní počasí mi na náladě nijak nepřidává. Tak občas alespoň proberu snímečky, které jsem pořídila na vycházkách za sluníčkových dníků. Jednou z nich byla vycházka k rybníku Šefarák.

Kalina se barvila do červena.

Ostružiny byly kyselé.

Všude kolem kvetl sléz

a čekanka

Poslední snímeček není od Šefaráku, ale z našeho balkónu. Tak mi kvete liána sundavilla. Jsem zvědavá, jestli se mi podaří ji uchovat přes zimu.

Přeji vám krásný a pohodový první podzimní pracovní týden.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...