sobota 28. září 2013

Konečně sluníčko!

Jupííííí!!! Konečně jsme se dočkali krásného sluníčkového dne. Však jsem také nelenila a vypravila se s Filipem na louku.
Jeden dílec tam je neposekaný.

Bzučelo to tam jako v úle, ale já si vyfotila babočku.

Na trouchnivějící pařez se drápal hlemýžď.

Možná spěchal ochutnat houbičku, co vyrostla nahoře na pařezu.

Domů jsem se nevracela s prázdnou. Natrhala jsem trochu špendlíků,

keře jsou jimi stále obalené.

Netušila jsem, že chmel se také dá využít jako bylinka. Trochu jsem si natrhala a už se suší.

Přeji vám krásný, snad konečně i sluníčkový víkendík.ÚžasnýUsmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...