neděle 26. ledna 2014

Ptačí hemžení

Po pošmourném počasí, které u nás v posledních dnech panovalo, se ukázalo sluníčko, nebe bylo jako vymetené, teploměr ukazoval mínus čtyřku (teď je tam asi -12°C). Počasí sice lákalo ven, bohužel jsem si ho nemohla užít. Dopoledne běžné povinnosti v domácnosti a odpoledne šichta v rachotě. A stejné to bude i zítra.Plačící
Ale našla jsem si chvilky, kdy jsem z okna pozorovala rej pípálků v zahradě a na krmítkách. Sýkorky, brhlíci, vrabci, kosi, hrdličky, pěnkavy, strakapoud - plejáda běžných návštěvníků.




Na okamžik jsem také zahlédla červenku a velkou radost jsem měla z pěnkavy jíkavce.

Přeji vám pěknou neděličku.Usmívající se


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...