neděle 12. ledna 2014

Handmade ceny do tomboly

Plesová sezona je v plném proudu a pokud nám to povinnosti dovolí, pilně chodíme tančit. U nás v obci ale chodíme na jediný ples. Na rybářský, protože manžel je členem místního rybářského klubu. Ples se blíží a každý člen klubu dává ceny do tomboly. Něco dostanou od sponzorů, něčím přispějí zaměstnavatelé, trochu se "poklidí" doma.Mrkající Ještě jsem to nikdy neudělala, ale letos jsem se rozhodla dodat nějaké 'handmade'.

Už jste někdy vyhráli v tombole pytel bylinek? Já teda ne.Mrkající Ani jsem takovou cenu v tombole nikdy neviděla. Ale já takovou cenu vyrobila. Nasušené saturejky máme doma dost a kus látky a provázek na pytlík se taky najde. Místo výšivky jsem vyrobila etiketu s označením. A přídala i povídání, kde a jak bylinku využít.

Protože je to ples rybářský, manžel si přál "něco tématického". Na netu jsem našla obrázek kapříka, který se mi moc líbil. Ušila jsem polštářek, naplnila ho drceným molitanem a kapříka na něj vyšila stonkovým stehem.

O vánočních svátcích jsem u telky ušmodrchala filetovou technikou pytlíčky na mýdlo.
Ségra se se mnou podělila o sušenou mateřídoušku. Trochu jsem jí obětovala a použila ji do bylinkového polštářku, který jsem přizdobila háčkovanou kytičkou.

Já vím, jednodušší a rychlejší by bylo koupit třeba lahev vína nebo šišku salámu. Mnozí by takovou cenu možná ocenili víc, než bylinkový pytlíček. Ale jak se říká 'Darovanému koni na zuby nekoukej'.Mrkající

Přeji vám příjemný zbytek neděle.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...