pondělí 6. ledna 2014

Trochu míchanice

Nejprve bych se chtěla pochlubit komentíkem, který jsem našla pod článkem První adventní. Komentík mi pod článek vložil pan Daniel Knut Pernet - hlavní účinkující na adventním koncertu v loučnohorském kostelíku. Přiznám se, že mě komentík moc překvapil a hlavně potěšil.Úžasný

A teď hupky, dupky k článečku.
Pro tento měsíc mám v práci "naordinovaný" nepřetržitý provoz a začínám docela mile - dnem volna. Dopoledne, než se zvedla mlha (a že jí to trvalo!, až do jedenácti hodin) jsem využila ke sklízení vánoční dekorace.
A hned po obědě jsme s Filipem vyrazili na sluníčkovou vycházku. V chládku bylo sice jen necelých pět stupňů nad nulou, ale na sluníčku bylo mnohem víc. Ale co fotit? Všude hnědo-béžovo, hmyzáčci spinkají, ....
Tak vyfotím třeba starou rozeklanou vrbu. Je už celá prasklá a téměř dutá.

Zajímavé "kvítky" na koncích vrbových větviček. Nepřipomínají vám sušené květy ibišku máčené v cukru? Nebo jakoby je ukoval kovářský mistr?

Pod břehen se snažila ukrýt nutrie. To je macek, co?

A na konec snímeček, který mi poslala e-mailem kamarádka Ola. Pár dní před koncem roku trávili na chaloupce v Krkonoších. Je neuvěřitelné, že ani tam není žádný sníh. Překvapený

Přeji vám pěkný večer.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...