pátek 16. května 2014

Další opeřený drobeček

Dopoledne si tak v klídku pigluju prádlo, z 'hifiny' poslouchám M. Mathieu, když tu najednou zaslechnu ze zdola hvízdání. Mamka na mě pískala jako starý zálesák a když jsem vykoukla, říká mi: "Chceš vidět malou, ušmudlanou sýkorečku?" No jasně, že jsem chtěla! Nechala jsem žehlení žehlením, popadla jsem bundu (venku bylo dneska sluníčkově, ale foukal studený vítr), foťák a letím ven. A na schůdkách k řece jsem ji uviděla. Maličkou koňadru.

Pak jsem ale zpozorněla, okolo totiž poletovala stará koňadra. Poodešla jsem od maličké, ale ne daleko, a sledovala jsem cvrkot, foťák připravený v pohotovosti. Sýkorka poletovala, posedávala, pokřikovala, až maličké našla.


Přeji vám pohodový páteček a báječně si užijte nadcházející víkend.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...