neděle 2. listopadu 2014

Dušičková dekorace - návod

Než jsem začala tvořít dušičkové věnce, snažila jsem se načerpat nějakou inspiraci. Okukovala jsem vystavené zboží na tržnici, před květinkami (přitom se mi protáčely oči, když jsem viděla ty šííílené ceny!!Překvapený), a také na netu. Při hledání na netu se mi zalíbil jeden docela jednoduchý nápad (náklady nula nula nicJe na prachy). A tak jsem si zajela ke stohu pro trochu slámy, ze zásob vyštrachala polystyrenový tácek, vyřazenou punčochu a punčochový "provázek", ... A pustila jsem se do výroby.
Slaměný korpus a první řada chvojí

A tady konečný výsledek mého snažení.

A tohle je snímeček Evičky z chaloupky u lesa.

Inspiraci a návod jsem našla ZDE.

Přeji pohodový vstup do nového měsíce i nového pracovního týdne. Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...