neděle 23. listopadu 2014

Trocha háčkování a něco navíc

Poslední dobou jsem blogování trochu zanedbala, měla jsem docela napilno. Na chodbě jsme museli poopravit podlahu a v kuchyni nám po čtyřiceti letech dosloužil sporák. Když nový sporák a nová podlaha, tak jsme i vymalovali. S předvánočním smejčením jsem začala už teď.
Do kuchyně jsem si krom nového sporáku uháčkovala i novou krajku na poličku pod mikrovlnku. Předlohu jsem našla ve starém čísle Ateliéru Květen.

Moc se mi líbí stuhy, které se pokládají na stůl přes ubrus, tak jsem si jednu s vánočním motivem uháčkovala. Vyfotila jsem ji čerstvě dodělanou, ještě nevyžehlenou.

Před pár dny jsme byli nakupovat v HK. U jedné květinky jsem okukovala adventní věnečky, chtěla jsem se trochu inspirovat. Najednou mi přišlo kouknout na cenovku a málem jsem omdlela!!!! Pořídila jsem dva snímečky, protože by jste mi snad ani nevěřili.


Mějte se báááječně a já jdu pokračovat v šůrování.Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...