středa 21. ledna 2015

Bylinkové polštářky

Blíží se termín rybářského plesu a já opět vyráběla pár maličkostí do plesové tomboly. Letos to byly jen takové rychlovky. K několika cenám, které manžel přinesl od pár sponzorů a od svého zaměstnavatele, já přidám pár bylinkových polštářků plněných levandulí. Ségra mi přivezla celou "otep" levandule, tak jsem si ji nasušila a teď se náramně hodila.

Ani nevím, jestli vloni měly moje "handmade" ceny úspěch. Manželovi se roznemohlo koleno, měl neschopenku, takže jsme ples museli oželet. Tak uvidíme letos.
Přeji vám pěkný a pohodový zbytek pracovního týdne.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...