neděle 25. ledna 2015

Z luk i ze zahrady

Nejprve vám chci poděkovat za pochvalu mých handmade bylinkových polštářků, za čas věnovaný mému blogu i za milé komentíky, které mi tu necháváte. Vždycky mě moc a moc potěší, nabíjejí mě energií. Velmi si vážím vaší přízně.

Poslední dny byly u nás ve znamení pošmourného počasí. Sluneční paprsky jsme nazahlédli celý týden. Na procházky s Filipem jsem sice vyrážela, ale foťák jsem z kapsy nevytáhla. Nějak jsem neměla žádný nápad, k focení mě nic neoslovilo. Sníh žádný, nemrzne, na focení kytiček a hmyzáčků také není ten správný čas. Oč lepší nálada i víc nápadů přichází, když vysvitne aslepoň pár slunečních paprsků. Snad i v přírodě je živěji.
Po řece Cidlině se projíždějí nutrie. Je jich tam šest, vyfotit se mi ale podařilo jen dvě.

Na louce postávají volavky a číhají na svoji kořist.



I u krmítek a v zahradě je živěji.

Strakapoud na lojové kouli, žluna hledá mravence.

Sojka obecná

Sýkorka modřinka


Omlouvám se za kvalitu některých snímečků.

Přeji vám pěkný zbytek neděle a pohodový vstup do posledního lednového týdne.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...