úterý 6. ledna 2015

Ptáčci v naší zahradě

Už jsem tu dlouho neměla žádné pípálky. Do zahrady a na krmítka pořád přilétají ti stejní.
Samozřejmě přilétají sýkorky modřinky i koňadry,


brhlík lesní

vrabčáci

zvonci

strakapoud

pěnkavy obecné

Občas přiletí žluna, kterou jsem tu ukazovala nedávno

Na krmítko často přilétá i červenka obecná (lepší se mi ji nedaří vyfotitPlačící)

a střízlík

Toho se mi nedaří vyfotit vůbec, protože je hrozně maličký, tak jsem si snímeček vypůjčila na netu.

Do velkého krmítka dávám nakrájené pečivo, hrdlička se tam vždycky pořádně napucne.

Na papu občas přiletí i krásně vybarvení stehlíci.

Snímečky jsem většinou vyštrachala v archivu. Pípálky mám všechny vyfocené, žádný nový nepřilétá, a tak jen stojím u okna a sleduji jejich rejdění v zahradě a na krmítkách.

Přeji vám krásné, sluníčkové odpolko.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...