pátek 13. května 2016

Hurá do přírody!

Trochu jsem probrala snímečky z posledních několika dnů pořízené během vycházek s Filipem po okolí . Pokud chcete, pojďte se s námi projít janí přírodou.
Nedávno jsem u Marušky (kamineknaceste) viděla pro mě neznámou rostlinku zemědým. Teď jsem na něj na našich toulkách narazila také.

Byla jsem na skok v lese.

Konvalinky ještě nekvetly. Ale sasanky kvetly ještě docela pěkně.

U rybníka zase krásně kvetl ptačinec.

U rybníka jsem si vyfotila i hlídkující volavku,

pampelišky na hrázi

nebo kytici řepky olejky

Bělásek řepkový poletoval u nás na louce.

I tuhle houbičku s vlnitým okrajem klobouku jsem fotila na louce.

Nikdy jsem si nevšimla, jak krásně kvetou javory.

Poprve v životě jsem si všimla téhle nezelené parazitující rostlinky. Jmenuje se podbílek šupinatý.

Rozkvetlá střemcha proti modré obloze.

Tenhle pohled do vedlejší obce fotím ráda.

Filip šmejdí u řeky Javorky.

Souběžně s řekou vede železniční trať.

Na krkonošských hřebenech se stále drží sníh.

A na závěr západ sluníčka.

Přeji vám krásný a pohodový májový víkend.Úžasný




Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...