úterý 21. září 2010

Babí léto

     Sluníčko, teplíčko, překrásný zářijový den, babí léto jako vyšité. Toulkám přírodou se nedalo odolat. Navíc jsem dneska měla v práci jen "krátký" den, takže jsem už kolem druhé hodiny vyrazila se psem na vycházku. Samozřejmě jsem trochu fotila a o tu nádheru se chci s vámi podělit.

     Celou cestu jsem zobala ostružiny. Tyhle jsem nejdřív vyfotila ............
ostružiny
 .......... a potom jsem tu největší snědla.

     Pak jsem našla tohoto nááádhernýho macka. Klobou měl průměr 23 cm a v jeho stínu se krčili ještě 2 menší kamarádi.  
žampion
  
  A tyhle dvě červené krasavice svítily opodál u břízek.
mochomůrky

       Ne, nebyla jsem na procházce v lese, jak by se mohlo zdát. Zašla jsem na moje oblíbené relaxační místo, k chotělskému rybníku. 
rybník
Bylo tam krásně. Ostatně jako vždycky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...