neděle 19. září 2010

Vycházka

     Páteční i víkendové sluníčkové počasí lákalo k vycházkám. Protože jsem v pátek přijela z práce dřív, nelenila jsem, vzala foťák, mobil (bez něj se od jisté doby, když vyrážím sama, nevydávám), psa a vyrazila jsem do přírody.
     V pátek sice krásně svítilo sluníčko, ale foukal docela nepříjemný vítr. V sobotu jsem vyrazila ven až po půl páté, pro změnu zase kousali komáři. Přesto mě to neodradilo a venku jsme se psem chodili přes dvě hodiny. 
     Nafotila jsem pár snímečků, abych se s vámi podělila o krásu přírody na samém konci léta. 
podz01
02ocúny
Ocúny - neklamné znamení, že se blíží podzim.
ocúny03
netýkavka žláznatá
Netýkavka žláznatá má sice krásné květy rozmanitých barev, ale v naší přírodě je to vetřelec.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...