středa 29. září 2010

Zlepšení nálady

     Prší a prší. Od sobotního podvečera téměř nepřestalo.  Na vycházku se psem není ani pomyšlení. Tedy, pomyšlení by bylo, chuť také, ale zrealizovat to tak nějak nejde. Louky, kudy chodíme vypadají takhle.
děln.
lhot.Filďas jen smutně pokukuje. Na Cidlině je u nás vyhlášený druhý povodňový stupeň. 
     No, a když jsem nemohla vyrazit na vycházku, probírala jsem se svými snímečky. Trochu jsem je třídila a srovnávala, jak se příroda od jara až do teď proměnila. Tady je malé srovnání.
hloh
Z drobných bílých poupátek dozrály červené plody hlohu,
jablíčko

narůžovělé květy se změnily v krásná jablíčka a
šípek
květy růže šípkové v červené šípky. 
     V  pošmourném a sychravém počasí jsem se alespoň díky snímečkům vrátila do dnů sluníčkových a zlepšila si sychravou náladu. Doufám, že moje snímečky vylepší náladu i vám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...