středa 6. října 2010

Jen drobnost

     Delší dobu jsem nebyla na vycházce. Pořád je co dělat doma a na zahradě. A po lukách se zatím taky nedá chodit, ještě to není dobře vyschlé. Ani inverzní počasí neláká k vycházce. Naposledy jsem byla v pátek. Vyfotila jsem si, jak ubyla voda v Cidlině a na louce.
01 louka
02 palouček
      Cestou jsem si nasbírala nějaké listí a doma jsem potom zkoušela růžičky podle návodu šikulky Ivy (http://iva221.blog.cz/0910/podzimni-pozdrav komentáře). Ale jsem levá jako turecká šavle, růžičky ne a ne se podařit. Tak jsem si nakonec vyrobila jen takovou jednoduchou podzimní aranž z větvičky šípku a lístků barvínku.
03 aranž

     

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...