čtvrtek 7. října 2010

Invaze slunéček

Venku je krásný podzimní den, sluníčko svítí, tak jsem popadla foťák, že s Filďasem vyrazíme na vycházku. Ivča mi tu nechala v komentářích podrobný návod na výrobu růžiček (Ivo, díky moc), tak jsem si zároveň chtěla natrhat nějaké listy na jejich výrobu. Vyběhnu ven .......... A ouha!! Všude kolem mě miliony (dcera by řekla mrtě) slunéček.

Nejvíc jich bylo na místech, kam svítilo sluníčko. A byla různě velká, různě zbarvená (červená, oranžová, černá), s tečkami i bez nich. Omítka sousedova domku byla obalená černými tečkami.
Já jsem byla okamžitě celá obalená, slunéčka mi nalétávala do obličeje, motala se do vlasů, ...
Tak z vycházky zatím sešlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...