středa 20. října 2010

U Šefaráku

     Včera jsem na netu objevila návod na výrobu krásných růžiček. Hned jsem je chtěla vyzkoušet, tak jsem vyrazila ven pro materiálek. Počasí bylo sice takové všelijaké, foukal nepříjemný vítr, sluníčko spíš nesvítilo než svítilo, ale nepršelo. Takže jsem popadla psa, košíček, nářadí a náčiní (zahradnické nůžky, nůž, foťák, ... ) a vyrazila, než začne pršet. 
     Kromě materiálu na výrobu růžiček jsem pořídila i tyhle snímečky.

Mraky se nebezpečně přibližovaly, hladina rybníka byla zčeřená větrem.
Šefar.1

Zrovna vyšlo sluníčko a krásně prozářilo podzimně zbarvené listí stromů.
Šefar.2
     Nakonec jsme cestou domů stejně trochu zmokli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...