středa 27. října 2010

Strakapoud

Nedávno mi Maruška - Fukčarinka napsala do komentíků, že za chvilku už budeme fotit ptáčky na krmítku. Já jsem ptáčky fotila už teď. Ne tedy na krmítku, ale v zahradě.
Každý den k nám na zahradu přilétá strakapoud. Nejraději hoduje na staré švestce. Občas si donese i něco svého a na švestce to slupne. Už kolikrát jsem se ho snažila vyfotit. Ale švestka je docela daleko, musím mít co nejvyšší ZOOM a ještě snímečky oříznout, takže kvalita není nic moc. Navíc musím fotit přes sklo, což taky není ideální.

Tady jsem ho fotila v pondělí s kamarádem drozdem.
A tady je dnes s kamarádkou sýkorkou. Přinesl si nějakou vlastní mňamku, tak usilovně hodoval. Sýkorka sedí hned pod ním.

Konečně je kloudně vidět i se zobáčkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...