úterý 21. září 2010

Díky

     Dneska bych ráda poděkovala všem, kteří chodí na můj blog a napsali mi do komentíků. Většinou se snažím odpovědět, ať už na svém blogu nebo dojdu poděkovat na blog k návštěvníkovi. 
     Zvláštní poděkování patří Marušce - Fukčarince, které bych tímto ráda odpověděla i na její dotazy.
     Maruško, díky moc za návštěvu i za všechny komentíky. Tolik chvály si snad ani nezasloužím.  Přiznám se, že jsem přemýšlela, jak se svými snímečky naložit. Ráda fotím, ale nechtěla jsem všechno skladovat v PC nebo na CD. Chtěla jsem se trochu podělit, ne pochlubit, tak zdatný fotograf nejsem! Taky mě k tomu trochu navedla moje netová kamarádka Beruška (http://beruska8.cz/), které jsem občas poslala svoje snímky mailem, ona si vybrala a použila je do svých roztomilých PPSek. Věř, Maruško, že je docela milé vidět, jak místo důvěrně známé ožilo veselými postavičkami. Ale říkala jsem si, že bude možná lepší, když snímky vystrčím veřejně a Beruška si vybere z širší nabídky než co jí posílám mailem. Tak jsem si založila alba na http://ema70.rajce.idnes.cz/. Přidala jsem nějaké to povídání, a pak mě dcera navedla a založila mi blog. Ona je mým disajnérem, rádcem a správcem blogu, já do něho jen přispívám. Informace a povídání, které v blogu uvádím, čerpám z různých webových stránek nebo z brožurek, které si koupím u pokladny, v suvenýrech nebo jsou k mání v infocentrech. 
     Ptala ses, jakým foťákem pořizuji snímečky. Starší snímky jsou focené Olympusem C370. Ten se mi ale porouchal, tak mi manžel ke kulatinám koupil nový. Teda, já jsem si ho vybrala, objednala a na manžela zbylo to nejdůležitější. Takže teď fotím foťákem FUJIFILM FinePix F200EXR. Když si prohlížíš snímečky v albech, pod každým zvětšeným snímkem si můžeš rozkliknout 'informaci o fotografii', kde jsou kromě typu foťáku i další informace. Ale těm já rozumím, jako koza hvězdám. 
     Chyše - ano, zámek je krásně zrekonstruovaný. Současní majitelé, manželé Lažanští, se svědomitě starají a prohlídkový okruh stále rozšiřují. Doporučuji ochutnat zdejší pivo. Nám moc chutnalo.
     Šustalova vila - těší mě, že jsem mohla trochu rozšířit obzory tak zdatné cestovatelce, jako jsi ty. Ve vile je moc zajímavá expozice. Myslím, že by se ti líbila, možná by tě inspirovala k dalším výletům. Lašské muzeum v Šustalově vile, tak se to jmenuje přesně a najdeš ho v parku Edvarda Beneše.
     Svěřila ses, že ráda prohlížíš snímečky. Můžeš zavítat na moje alba (http://ema70.rajce.idnes.cz/) , kam umisťuji snímečky nejen z výletů, ale i z vycházek v okolí mého bydliště.
    
     Takže, ještě jednou díky všem a budu se těšit na vaše další návštěvy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...