pátek 3. února 2012

Byla jsem bruslit

V úterý jsem měla volný den, nemusela jsem frčet do rachoty. Byl krásný sluníčkový den, mírně mrzlo, na louce parádní led, tak jsem popadla brusle, foťák a vyrazila led vyzkoušet. Filip samozřejmě pádil se mnou. Kdepak on aby chyběl, když se jde ven.Smějící se
Tak tohle je jen část ledové plochy, kterou jsem měla jen a jen pro sebe.Usmívající se Kdepak zimní stadion! Tady mám ledík sama pro sebe, nemusím se s nikým strkat, vyhýbat se, dávat pozor, abych nedostala pukem, ....

Užívala jsem si tu velkou ledovou plochu a Filip se mnou.

Foťák jsem s sebou měla, ale co fotit? Zaujaly mě obrazce na ledě. Pár jsem jich vyfotila a vy opět můžete popustit uzdu fantazii.
Ryba?

Medůza či chobotnice?

Veverka?

Dlaň s prsty?

Bezhlavá čarodějnice na koštěti, či mořská panna?
Všem vám přeji krásný a pohodvý víkend.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...