úterý 7. února 2012

Led a konečně i sníh

Včera byl krásný sluníčkový den, tak jsme vyrazili s Filipem opět ven. Myslela jsem si, že zkusíme jít po zamrzlé Cidlině, ale nedostala jsem odvahu. Je sice zamrzlá, ale místy, i přes silný mráz, proudí. Led je velmi nekvalitní.

A tak jsem chvíli bruslila na luční ledové ploše a při tom nafotila pár zase jiných podob a proměn ledu.
Bubliny v ledu ....

.... připomíná mi to chemii - atomy a molekuly, nebo biologii - buňky.


A tady ledový křišťál a krajky, které zdobí břehy Cidliny.




Dnes je ale všechno jinak.
Konečně jsme se dočkali. Konečně napadlo trochu sněhu i u nás. Konečně přestane mrznout naholo. Sníh napadl do rána a trochu mi to zkomplikovalo ranní cestu z práce. Ale dojela jsem dobře, dopoledne jsem také zdárně odvezla Elišku na busový přípoj a cestou zpět jsem tu nadílku zdokumentovala pár snímečky.
Část Šefaráku se zasněženou ledovou plochou.

Proudící Javorka.

Zapadala ledová plocha na bruslení, zapadaly proměny ledu a ledová fantazie. Ale vůbec to nevadí. Led se vyhrne a k focení se najde jiné téma. Mrkající Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...