pátek 17. února 2012

Čtenářský deník

Napadla mě taková otázka, milé čtenářky. Vedete si čtenářský denik? Já ano. Už na základní škole nás to učili. Tenkrát jsme si zapisovali jen ty nejzákladnější údaje - název díla, autor, ilustrace, děj. Na gymplu přibyl i rozbor díla. Po maturitě jsem si deník vest přestala, ale zase jsem po nějaké době začala. Zjistila jsem totiž, že si nemohu vzpomenout, kdo dílo napsal, o čem to bylo, jak to dopadlo, .... Nyní jen zalistuji, nakouknu a vím.


Některé zápisky jsem doplnila, inovovala

Dostaly se mi do ruky prastaré Ohníčky. V některých byly povídky.

Zapisuji si i shlédnuté filmy natočené na motivy knihy čí některá divadelní představení

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...