úterý 24. dubna 2012

U rybníka za Medřičí

V sobotu jsem odvezla Elišku ke kamarádce na oslavu narozenin a na zpáteční cestě jsem se zastavila u rybníka za Medřičí, abych si natrhala další várku podbělu. Sama bez Filipa se tam od jisté doby bojím chodit, ale mobil v kapse mi dodával alespoň trochu odvahy.Úžasný
Bylo krásné sluníčkové počasí, tak jsem tam chvilku pochodila a nafotila pár snímečků jarní přírody.
Mravenci mě zaujali svojí velikostí a vybarvením. Pobíhali a pilně pracovali.

Neodolala jsem a opět si vyfotila chlupatého bručouna, tentokrát na pampelišce.

Kachny mě pokaždé vyděsí k smrti, když vyletí z rákosí.

Potůček vypadá, jakoby vytékal ze stromů.

Velký trs blatouchů

a velká žába ve vodě.

Hlemýždi se pomalu probouzejí a začínají vystrkovat růžky ze svých ulit,

mandelinky nádherné se okukují a začínají pracovat na rozmnožování.

Podběl jsem si natrhala, doma dala sušit a z pár čerstvých kvítků a sušené šalvěje jsem si uvařila čajík.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...