úterý 3. dubna 2012

Všehochuť

Po aprílovém víkendu se u nás dnes udělalo hezky. Svítilo sluníčko a teploměr ukazoval 16°C. Přestože mě strááášně bolely nohy z práce, vycházce s Filipem nešlo odolat. Vždy't si nožky trochu odpočaly u oběda a při kávě, říkala jsem si. S Filipem jsem si opět užívali každý po svém. On pobíhal, šmejdil, hrabošil, já pozoroval přírodu kolem sebe a fotila.
Babočku kopřivovou na orseji,

na křivatci,

křivatce se šnečí ulitou.

Babočka paví oko se vyhřívala přímo na cestě.

V roští u cesty vykvetly narcisy

a opodál ve stínu dokvétaly bledule.

Na hrázi u Šefaráku se to modralo fialkami.

Okolo stáda oveček chodíme pokaždé cestou k rybníku za Medřičí. Ale nikdy se mi nepodařilo je vyfotit. I tentokrát utekly, jen jedna ovce s nejmenšími jehňátky zůstala stát a očividně byla ve střehu. Nejprve jsem fotila z dálky, v "cestě" byl plot.

Pak se mi podařilo fotit i mezi oky plotu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...