neděle 19. května 2013

Na louce a v lese

S Filďasem jsme si dneska vyšli na vycházku po louce. Venku to ale docela pofukuje a fotit detaily byl docela kumšt. Vyfotila jsem si kostival

a listohloda.

Pak jsem se zajela mrknout do lesa, jestli jsou konvalinky. Mamka mě odrazovala, že už budou odkvetlé, ale nebyly.

Natrhala jsem si pěknou kytičku, která mi voní celým bytem.

Když jsem tak courala lesem, vyfotila jesem si mařínku vonnou (= svízel vonný),

kokořík

a obrovské slimáky hodující na houbičce.

Teď jdu trhat hluchavkové květy. Chci uvařit medík.

Přeji vám hezký a pohodový zbytek neděličky.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...