pondělí 13. května 2013

Porcelánová souprava

Nejprve mám na vás, děvčata, dotaz. Pokaždé, když zanechávám na nějakém blogu komentář, zaškrtnu si Odesílat reakci na e-mail, abych byla upozorněna, kdykoliv některá z vás na můj komentík zareaguje. A i když u vás komentík najdu, upozornění mi málokdy přijde. Děje se vám to také? Dělám snad něco špatně? Jakou máte s touto "službou" zkušenost?

Teď už dnešní příspěvek.
Před časem jsem na jednom snímečku použila jako dekoraci porcelán s japonským motivem. Slíbila jsem, že někdy ukážu soupravu celou. Tak tady je.
Na dně je vyražena značka porcelánky Victoria (Stará Role u Karlových Varů).
Přeji vám příjemný pracovní týden.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...