pondělí 27. května 2013

Potěcha oka

Dvě várky medíku ze smrkových výhonků jsou hotové (jedna dávka je pro ségru), na jitrocelový je naloženo. Už jsem ochutnala i ten hluchavkový. Je moc dobrý, jen jsem ho uvařila trochu víc, takže je tužší.

Venku je zima (dnes u nás teploměr nevylezl nad 10°C), celý víkend poprchávalo, k vycházce to vůbec nelákalo. V tomhle sychravém počasí určitě potěší oko i dušičku kytičky.
Brambořík v obalu, který jsme vyhráli letos na nějakém plesíku.

Kytice růží od manžela. Zaujaly mě bordó listy.

Směs pokojovek - lopatkovec a kolopejka.

Na závěr, děvčata, dotaz. Mám ještě jeden lopatkovec, má krásné velké listy, ale nekvete mi. Co dělat, aby kvetl?

Přeji vám pohodový poslední májový týden.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...