pondělí 5. srpna 2013

Z louky

Náš Filip dokáže být otravnější, než čtvrtodenní zimnice. Dneska tak dlouho prudil, až jsem s ním teda vyrazila na vycházku. Přiznám se, moc se mi nechtělo. Vedro, hic, krvelační komáři a ovádi, to mě odrazovalo. Důkladně jsem se 'narepelentila' (i přesto jsem slízla několik štípanců), vzala košík, co kdyby už byly zralé špendlíky a vyrazili jsme.
Z květu na květ poletovali motýlli. Na kypreji jsem vyfotila modráska jehlicového.

Na jetelíčkovém nektaru si pochutnával tenhle hmyzáček, kterého jsem ale nedokázala pojmenovat. Maruško Kosáčku, pomůžeš? ........ Paráda, Maruška nezklamala. Je to kovolesklec gama (= můra gama). Není jednoduché ho vyfotit, protože během sání neustále víří křídly.

Takhle se na mě "dívala" housenka přástevníka medvědího.

Kolem dokola poskakovali a cvrkali koníci a saranče.

A špendlíky? Ty bohužel ještě zralé nejsou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...